ćwiczenia na cellulit
Blog

Skuteczne Ćwiczenia na cellulit, które działają

Cellulit to problem współczesności. Cellulit staje się bardziej widoczny po porodzie z powodu zatrzymania wody w organizmie. Jest to typowa przyczyna złego samopoczucia i niepokoju. Ćwiczenia na cellulit są ważną bronią w walce z cellulitem. Aby jednak treningi na cellulit przyniosły zamierzone efekty, muszą być wykonywane bardzo często

Ćwiczenia na cellulit – wprowadzenie

Najlepsze ćwiczenia na cellulit to te, które są ukierunkowane na cellulit na brzuchu, udach i pośladkach. Zabiegi na cellulit pozwolą nie tylko na redukcję tkanki tłuszczowej, ale również obrzęków i cellulitu wodnego. Poprawa sprawności fizycznej w wyniku wykonywania ćwiczeń na cellulit jest jednym z pozytywnych skutków.

Przed każdym ćwiczeniem, a w szczególności treningiem ukierunkowanym na cellulit, zalecana jest rozgrzewka. W ramach rozgrzewki w domu możesz poskakać na skakance, zrobić kilka salt lub skłonów. Bieżnia lub rower stacjonarny również mogą być używane jako rozgrzewka przed ćwiczeniami na cellulit. Należy jednak pamiętać, że

1. Ćwiczenia na cellulit – hula hop

Najbardziej powszechnym i skutecznym zabiegiem na cellulit jest to ćwiczenie. Wymaga ono od nas jedynie wprawienia w ruch plastikowego koła, tak jakbyśmy wykonywały taniec hula. Podczas wykonywania tego treningu na cellulit ustawiamy się w lekkim rozkroku, napinając mięśnie brzucha i kręcąc hula-hoop wokół talii. Ten skoncentrowany na cellulicie trening działa na wszystkie uda

2. Ćwiczenia na cellulit – przysiady

Squats to doskonała technika redukcji cellulitu. Stajemy ramię w ramię na szerokość bioder. Plecy proste, ramiona w dół i przysiadamy jak najdalej do tyłu utrzymując ściągnięte barki. Równocześnie należy skurczyć mięśnie brzucha. Postawa jest kluczowa, dlatego unikaj wykroczenia kolanami poza obrys głowy

3. Ćwiczenia na cellulit – unoszenie pośladków

Połóż się na plecach i wyprostuj nogi w kolanach, stopy rozstawiając na szerokość bioder. Z wydechem skręć pośladki i napnij je na chwilę. Połóż ręce wzdłuż ciała i zegnij nogi w kolanach tak, aby stopy były rozstawione na szerokość bioder podczas tego ćwiczenia na redukcję cellulitu. nPodłóż poduszkę

4. Ćwiczenia na cellulit – interwały

Interwały to fantastyczna metoda na redukcję cellulitu i szybką utratę wagi po porodzie. Te treningi na cellulit nie tylko napinają nasze ciało, ale także pomagają nam szybko pozbyć się ostatnich kilogramów po porodzie. Kolejną zaletą tych ćwiczeń na cellulit jest to, że nie zajmują one wcale dużo czasu. Takie ćwiczenia na cellulit wahają się od 4 do 20 minut.

Sprawdź również ranking preparatów na cellulit.

Ewa Saniewska

Specjalista medycyny estetycznej i dermatolog. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na Wydziale Lekarskim. Prowadzi swoją klinikę w centrum Krakowa.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *